Thursday, 29 May 2014

DEMAM EXAM

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera

Hye,, berjumpa lagi kita ek?? Skg adalah study week  bagi stdnt2 cni.. Tp mcm bukan minggu study pun,, apa tak nya minggu study suma balik kampung.. tgal lah kami di sini stdnt Sabahan dan Sarawakian.. Syukur jadual sem lbh baik berbanding jadual sem lepas. Namun yang tak bestnya plak jadual sem ne ada plak dua paper dlm satu hari.. hurm berat nanang.. confirm mata mcm panda sebelum paper tersebut.. tp paper lain memang sgt memahami jiwa dan raga ku.. suma gap boleh tahan la walaupun cuma gap dua hari je.. hihihi.. kira ok daaa.. Harap2 sem ne ada peningkatan dan peningkatan itu semoga kekal sampai akhir sem nnt.. tak sabarnya nak habis... hihiihi..

NAK TENGOK JADUAL SYA.... KEJAP ARR....


.
.
.
.
.
.
.
.
.


HAAAA.. NI PUN DIA.. TADAAAAAA!!!!


09/06/2014 (Isnin) - Asia Timur Abad 20 ( 09.00 am) & Islam di Asia Tenggara (02.30pm)
12/06/2014 (Khamis) - Seni Mengarang (09.00am)
14/06/2014 (Sabtu) - Sintaksi Bahasa Melayu (2.30pm)
21/06/2014 (Sabtu) - English Language 4 (09.00 am)


Wish Me Luck ...

No comments:

Post a Comment